Hoe kunnen wij je helpen?

FAQ

Algemeen

Hoe kan ik JOZ Amsterdam bereiken?

Tijdens werkdagen zijn we telefonisch bereikbaar in onze booutique:


JOZ Amsterdam (Berenstraat 29) op: 020-362 7546

We zijn ook bereikbaar via WhatsApp: 06-45506809

Stuur je liever een mailtje, dat kan naar: info@jozamsterdam.nl

Als je contact met ons wilt opnemen via sociale media, stuur dan een bericht via Instagram of Facebook. Je ontvangt binnen 24 uur een reactie.

Hoe kan ik betalen?

Betalingen kunnen worden gedaan via iDEAL, Bancontact of Credit Card. Betalingen worden verwerkt via een beveiligde omgeving. Wanneer de betaling succesvol is afgerond, ontvang je een melding en een bevestiging per e-mail op het opgegeven e-mailadres. Zijn er problemen tijdens het afronden van een bestelling? Bel ons op dit nummer (020-3627546) en we zullen je tijdens onze openingstijden onmiddellijk helpen.

Hoe weet ik of het product mij past?

We proberen de pasvorm zo goed mogelijk te beschrijven in de productbeschrijvingen. Daarnaast plaatsen we zoveel mogelijk duidelijke foto's van een product. Als je niet zeker bent over je maat, kun je altijd contact met ons opnemen. Bel 020-3627546 en we helpen je graag verder!

Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief en hoe meld ik me weer af?

Je kunt je registreren via deze link. Onderaan de pagina aan de rechterkant kun je jouw e-mailadres invoeren wanneer je de nieuwsbrief wilt ontvangen.

Je kunt je afmelden onderaan de nieuwsbrief die je per e-mail hebt ontvangen. Door te klikken op 'Afmelden voor deze lijst' meld je je af voor de nieuwsbrief. Als het niet werkt, neem dan contact met ons op en we zullen je helpen.

Orders

Hoe kan ik mijn order volgen?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je op het opgegeven e-mailadres een bevestigingsmail met daarin een Track&Trace-code. Geen e-mail ontvangen? Controleer vervolgens de spam-inbox van het opgegeven e-mailadres. Het is ook mogelijk om updates van jouw bestelling te ontvangen via sms-berichten op het opgegeven 06-nummer, wanneer deze optie is aangevinkt tijdens het afrekenen.

Kan ik mijn order wijzigen?

Wilt u een bestelling wijzigen? Neem dan contact met ons en we zullen je helpen. Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen tussen 10.00 en 18.00 uur. Je kunt ook altijd een mail sturen naar info@jozamsterdam.nl. Vergeet niet het ordernummer en je volledige naam en eventueel een telefoonnummer te vermelden. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

Wanneer je een bestelling plaatst boven de €150,- is de verzending gratis voor bestellingen naar een adres in Nederland. Onder de €150,- bedragen de verzendkosten naar een adres in Nederland €6,95 en worden automatisch toegevoegd tijdens het afrekenen.

Naar een adres in België of Duitsland is de verzending ook gratis bij bestellingen boven de €200,-. Onder de €200,- worden er automatisch verzendkosten toegevoegd.

Voor bestellingen in het buitenland gelden andere verzendkosten, deze verschillen per land en gewicht.

Bestellingen kunnen bovendien binnen een uur gratis worden afgehaald in onze boetieks. Wanneer het pakket klaarstaat, krijg je direct een melding per e-mail en kun je het zelf ophalen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als je vóór 16.00 uur een bestelling plaatst, wordt deze dezelfde dag nog verzonden en heb je hem doorgaans de volgende dag al in huis (afhankelijk van hoe druk het bij PostNL is). Bestel je na 16.00 uur, in het weekend of op feestdagen, dan wordt jouw order de volgende werkdag verzonden.

Voor bestellingen buiten Nederland gelden andere levertijden.

Mocht een product door omstandigheden niet op voorraad zijn, dan nemen wij onmiddellijk contact met je op en zal het betaalde bedrag worden terugbetaald.

Retourneren & Ruilen

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Als een artikel niet naar uw zin is, kunt u het binnen 14 dagen retourneren naar onze boetiek in de Berenstraat 29:

JOZ Amsterdam | T.a.v. Retourafdeling | Berenstraat 29 | 1016 GG Amsterdam.

Het artikel dient uiteraard ongedragen te zijn, inclusief originele labels en hangtags en in nieuwe staat te verkeren. Verpak het artikel netjes in de JOZ Amsterdam verzendzak en zorg ervoor dat de factuur is bijgevoegd. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Bewaar het track&trace-verzendbewijs op een veilige plek. Zodra we het artikel hebben ontvangen, ontvang je een melding per e-mail.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?

Wanneer wij een retourzending in goede orde hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag binnen 2-3 werkdagen teruggestort op dezelfde rekening waarmee betaald is.

VRAGEN

Heb je andere vragen over jouw geplaatste order of wil je iets kwijt? Neem dan contact met ons op via onderstaande link.