Veelgestelde Vragen (FAQ)

<transcy>FAQ</transcy>

Algemeen

Hoe kan ik JOZ Amsterdam bereiken?

Tijdens werkdagen zijn wij (telefonisch) bereikbaar in onze boutiques: Huidenstraat | 020-3627556, Travel Boutique op Berenstraat 21 | 020-3342933 - Berenstraat 29 | 020-3627546

Wij zijn ook bereikbaar op Whatsapp: 06-23636032

Mailen kan naar info@jozamsterdam.nl
Mocht je ons via social media willen bereiken stuur dan een berichtje via Instagram of Facebook, dan heb je binnen 24 uur een reactie terug.

Hoe kan ik betalen? 
Betalingen kunnen gedaan worden via iDEAL, Bancontact of Credit Card. Betalingen gebeuren via een beveiligde omgeving. Wanneer de betaling geslaagd is krijg je een melding en een bevestigingsmail naar het opgegeven e-mailadres. Problemen tijdens het afgronden van een bestelling? Bel ons dan op dit nummer (+31 20 362 75 56) en we helpen je tijdens openingstijden meteen verder. 
Hoe weet ik of het product past? 
Wij proberen de pasvorm zo goed mogelijk te beschrijven in de beschrijving van onze producten. Ook proberen wij om zo veel mogelijk duidelijke foto’s van een product te plaatsen. Mocht je twijfelen over je maat dan mag je ons altijd contacten. Bel 020-3627546 en wij helpen jou graag verder.
Hoe meld ik me aan en af voor de nieuwsbrief? 
Aanmelden kan via deze link. Afmelden kan onderaan de nieuwsbrief die je per mail hebt ontvangen. Door te klikken op ‘Unsubscribe from this list’ meld je je af voor de nieuwsbrief. Mocht het niet lukken, neem dan contact met ons op dan helpen wij je verder. 

Bestellingen

Hoe kan ik mijn bestelling volgen? 
Wanneer je een bestelling geplaatst hebt ontvang je een bevestigingsmail naar het opgegeven e-mailadres, met daarin een Track&Trace code. Geen mail ontvangen? Kijk dan in de spam inbox van jouw mailaccount. Het is ook mogelijk om updates te ontvangen van jouw bestelling via sms berichtjes op het opgegeven 06 nummer, wanneer je deze optie aanvinkt tijdens het afrekenen. 
Kan ik mijn bestelling wijzigen? 
Wil je een bestelling wijzigen? Neem dan contact met ons op. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 10:00 en 18:00. Ook kan je altijd een mail sturen naar info@jozamsterdam.nl. Vergeet niet jouw ordernummer te vermelden en jouw volledige naam en eventueel een telefoonnummer. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten? 

Wanneer je een bestelling plaatst boven €50,- dan is de verzending gratis voor bestellingen naar een adres in Nederland, België en Duitsland. Onder €50,- zijn de verzendkosten naar een adres in Nederland €3,95 en wordt dit automatisch toegevoegd tijdens het afrekenen.

Orders naar het buitenland hanteren andere verzendkosten, die verschillen per land en gewicht.

Bestellingen kunnen binnen één uur ook gratis in de boutiques worden opgehaald. Wanneer het pakket klaarligt krijg je direct een melding per mail en kan je het zelf komen ophalen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wanneer je een bestelling plaatst vóór 16:30 wordt het dezelfde dag verzonden en heb je het meestal de volgende dag in huis (afhankelijk van de drukte bij PostNL). Bestel je na 16:30, in het weekend of op feestdagen, dan wordt het de eerstvolgende werkdag verzonden.

Voor bestellingen buiten Nederland gelden er andere bezorgtijden.

Mocht een product door omstandigheden niet voorradig zijn, dan nemen wij meteen contact met je op en wordt het betaalde bedrag direct teruggestort.

Retourneren & Ruilen 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren? 

Mocht een artikel niet naar wens zijn dan mag je deze binnen 14 dagen terugsturen naar onze boutique in de Huidenstraat. JOZ Amsterdam, Huidenstraat 26, 1016 ET Amsterdam.

Het item is uiteraard ongedragen, inclusief originele labels en hangtags en verkeerd in nieuwstaat. Pak het item netjes in de JOZ Amsterdam verzendzak en zorg dat de factuur wordt meegestuurd. Retourkosten zijn voor eigen rekening. Bewaar het track&trace label goed. Wanneer wij het item hebben ontvangen krijg je hier een melding van per mail.

Hoe lang duurt het terugstorten van mijn geld?
Wanneer wij een retourzending in goede orde hebben ontvangen dan wordt het aankoopbedrag binnen 2-3 werkdagen teruggestort naar dezelfde rekening waarmee betaald is. 

<transcy>Neem contact op</transcy>

Heeft u andere vragen over uw bestelling of een algemene vraag?