Frequently Asked Questions

FAQ

General

Hoe kan ik JOZ Amsterdam bereiken?

Tijdens werkdagen zijn wij (telefonisch) bereikbaar in onze boutiques: Huidenstraat | 020-3627556, Travel Boutique, Berenstraat 21 | 020-3342933 - Berenstraat 29 | 020-3627546

We zijn ook bereikbaar via Whatsapp: 06-23636032

Je kunt mailen naar info@jozamsterdam.nl

Als je ons wilt bereiken via social media , stuur een bericht via Instagram of Facebook, je krijgt binnen 24 uur een reactie.

Hoe kan ik betalen?

Betalen kan via iDEAL, Bancontact of Creditcard. Betalingen verlopen via een beveiligde omgeving. Wanneer de betaling is gelukt ontvang je een melding en een bevestigingsmail op het opgegeven e-mailadres. Problemen bij het afronden van een bestelling? Bel ons op dit nummer (+31 20 362 75 56) en wij helpen u direct tijdens openingstijden. 

Geen mail ontvangen? Kijk dan even in de inbox van uw spam.

Hoe weet ik of het product past?

We proberen de pasvorm zo goed mogelijk te omschrijven in de beschrijving van onze producten. Ook proberen we zoveel mogelijk duidelijke foto's van een product te plaatsen. Als u niet zeker bent van uw maat, kunt u altijd contact met ons opnemen. Bel 020-3627546 en we helpen je graag verder!

Hoe meld ik me aan en af ​​voor de nieuwsbrief?

Je kunt je inschrijven via deze link. U kunt zich uitschrijven onderaan de nieuwsbrief die u per e-mail heeft ontvangen. Door op 'Uitschrijven van deze lijst' te klikken meld je je af voor de nieuwsbrief. Als het niet werkt, neem dan contact met ons op en we zullen je helpen.

Bestellingen

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Als je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je op het opgegeven e-mailadres een bevestigingsmail met daarin een Track&Trace-code. Geen e-mail ontvangen? Check dan de spam inbox van je e-mailaccount. Het is ook mogelijk om updates van je bestelling te ontvangen via sms naar het opgegeven 06-nummer, wanneer je deze optie aanvinkt tijdens het afrekenen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Wilt u een bestelling wijzigen of aanpassen? Neem graag even contact met ons op. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 10.00 en 18.00 uur. Je kunt ook altijd een e-mail sturen naar info@jozamsterdam.nl. Vergeet niet uw ordernummer en uw volledige naam en eventueel een telefoonnummer te vermelden. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

Als je een bestelling plaatst boven de €75,- is de verzending gratis voor bestellingen in Nederland. Onder de €75,- bedragen de verzendkosten in Nederland €6,95 en worden automatisch toegevoegd tijdens het afrekenen. Naar een adres in België of Duitsland is verzending vanaf €100,- gratis. Onder de €100,- bedragen de verzendkosten €12,-.

Voor bestellingen in het buitenland gelden andere verzendkosten, die verschillen per land en gewicht.

Bestellingen kunnen ook binnen een uur gratis worden opgehaald in een van onze boutiques. Wanneer het pakket klaar ligt, ontvang je direct een melding per e-mail en kun je het zelf ophalen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als je voor 16:30 uur een bestelling plaatst, wordt deze dezelfde dag verzonden en heb je deze meestal de volgende dag in huis (afhankelijk van hoe druk PostNL is). Bestel je na 16:30 uur, in het weekend of op feestdagen, dan wordt het de volgende werkdag verzonden.

Voor bestellingen buiten Nederland gelden andere levertijden.

Als een product door omstandigheden niet op voorraad is nemen wij direct contact met u op en wordt het betaalde bedrag direct teruggestort.

Retourneren & Ruilen

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Als een artikel niet naar wens is, kun je het binnen 14 dagen retourneren in onze boutique in de Huidenstraat. JOZ Amsterdam, Huidenstraat 26, 1016 ET Amsterdam.

Het item is uiteraard ongedragen, inclusief originele labels en hangtags en verkeert in nieuwstaat. Verpak het artikel netjes in de JOZ Amsterdam verzendzak en zorg dat de factuur erbij zit. Retourkosten zijn voor eigen rekening. Bewaar het track&trace label op een veilige plaats. Wanneer we het artikel hebben ontvangen, ontvang je een melding per e-mail.

Hoe lang duurt het om mijn geld terug te storten?

Wanneer wij een retourzending in goede orde hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag binnen 2-3 werkdagen teruggestort op dezelfde rekening waarmee betaald is.

<tc>Neem contact op</tc>

Heeft u andere vragen over uw bestelling of een algemene vraag?